Hoe verloopt het proces van jouw schademelding?

1) Schade melden
Je meldt de schade bij ons schadeteam. Dit kan per mail of telefonisch.

2) Aanleveren informatie
Afhankelijk van het soort schade hebben wij een aantal zaken nodig om de schade snel en correct af te kunnen wikkelen. Wanneer je de schade bij ons hebt gemeld krijg je van ons een e-mail waarin staat welke informatie wij van jou nodig hebben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan foto’s, een ingevuld schadeformulier en een inschatting van de herstelkosten. In deze mail informeren wij jou ook over zaken zoals het eigen risico.

3) Schade-expert
Wanneer het om een grotere schade gaat, dient er een schade-expert ingeschakeld te worden. Wij plannen in dit geval een afspraak met een schade-expert voor jou in. Deze stelt dan het schadebedrag vast.

4) Reparateur kiezen
Vervolgens kies je de reparateur die jouw voorkeur heeft. Uiteraard kunnen wij je helpen bij het maken van de keuze voor een reparateur.

5) Eventuele uitkering schade
Als de schade is gedekt door een van je verzekeringen, dan keren wij het schadebedrag aan jou of rechtstreeks aan de reparateur uit.

6) Invullen vragenlijst
Na afhandeling van de schade bellen wij je nogmaals op om te vragen of je tevreden bent met het verloop. Op die manier weten we zeker dat je tevreden bent en kunnen wij eventueel verbeterpunten achterhalen.

Contact
Wil je een schade melden of heb je een vraag? Onze schadebehandelaars zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:30 uur. Mail naar schade@gfd-ass.nl.

In geval van spoed zijn wij 24/7 bereikbaar via +31 6 22243284.

Stel ons gerust uw vraag

0162 - 475679
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.